Nagyon gyenge az idei KGFB kampány


Az eddigi becslések elmaradnak az elvárt kötelező biztosítás kötések számától. A MABISZ szerint már olyan keveset lehet spórolni a váltással, hogy az emberek maradnak az eddigi biztosítójuknál.

Az előző évek kampányaihoz képest az idén csend honol. Az érdeklődés és a kötések száma is alul maradt a vártnál. A kampány fele már elmúlt és több társaságnál 30-50%-al kevesebb a kötés, mint a tavalyi évben ilyenkor. Bár sokan úgy vélik, hogy a hónap végén várható a több kötés.

Több szakember szerint az autósokat már nem motíválja az átkötés, mert a megtakarítás sokkal kisebb, így maradnak az eddigi biztosítóiknál. A tavalyi KGFB olyan szintet ért el, hogy egy tankolás áráért az egész éves díjunkat fedezhetnénk.

Az előrejelzések azt mutatják, hogy a kötelező biztosítás kalkulátoros kötések sem ugrottak meg. De az jól látszik, hogy a legtöbb biztosító értékeli és kedvezményekkel ajándékozza meg azon ügyfeleit, akik elektronikus úton rendezik a biztosításaikat.

Vissza