Folyamatosan átalakul a KGFB kampány
Az elmúlt évkehez képest a kötelező biztosítás kampánya teljes átalakuláson ment keresztül. Eddig a díjak meghirdetése után hatalmas sajtó kampánnyal indítottak a biztosítók, most viszont az alkusz cégek internetes sajtókampánya ural mindent.
Sok biztosító inkább a tanácsadói értékesítést helyezték előnybe és sokan inkább a személyes kontaktust választják. Olyan termékekkel , kedvezményekkel szolgálnak a kötelező biztosítással kapcsolatban, amely nem csak a károsultnak, hanem a szerződőnek is jószolgálatot tesznek.
A szerződők figyelmét folyamatosan felhívják a keresztkedvezményekre illetve a csomagajánlatokra. Több biztosító a magas színvonalú kárrendezésre tértek rá.
Az Uniqa a legjobban az online megjelenésre koncentrál. A cél az, hogy felhívják a figyelmet a kedvezményekre és kedvező áraikra. Arra is nagy fiygelmet fektetnek, hogy biztassák az ügyfeleket az online kötelező biztosítás kalkulátor kötésre, így nagyobb kedvezményben részesíti őket. Így a biztosító adminisztratív költségei is csökkenek majd.
A Groupama Biztosító is ezt az utat választotta. Októberben indított útjára egy online média kampányt. Itt egy médiajátékon minnél többen regisztrált felhasználót gyűjtöttek össze. Ezenkivül a média kampányban is több helyen megjelentek, az Internetes hírdetéseket is kihasználták.
A Signál Biztosító egyáltalán nem tervezett reklám kampányt. Ők az árversenybe sem szálltak be, viszont több takarékszövetkezetben plakátokat függesztettek ki, hogy az ügyfelek figyelmét felhívják, hogy ott is tudnak KGFB-t kötni.
Az Aegonnál az E-Biztosításra fektetik a hangsúlyt. Ők sem szállnak be az árversenybe, viszont az E-posta szolgáltatással 2000 Ft-os kedvezményt kaphatnak a kötelező biztosításból. Ez azt jelenti, hogy az ügyfek kapcsolatratása online módon történik.
Vissza