Felelősséggel válasszunk kötelező biztosítást


A 2012-es kampány újdonságai az elektronikus szolgáltatások fejlesztése és a mobiltelefonos alkalmazások megjelenése a KGFB-ben.

A 2012-es KGFB díjaknál már nem csak az árak alapján lehet választani. Egyre több kedvezmény és kiegészítő szolgáltatás jelent meg, mely valódi értéket jelent az ügyfél számára. Ilyen kiegészítő szolgáltatás az asszisztencia biztosítás, mely igénybevételével műszaki hibás, menetképtelenné vált autó megjavítását lehet megoldani.

Az Aegonnál ingyenes kapják meg az ügyfelek a mobiltelefonra ingyenesen letölthető Angyal alkalmazást. Ez segít elkerülni a dugókat a nagyvárosokban vagy olcsó parkolóházat keresni.

Az elektronikus szolgáltatásoké a jövő. Az Aegon jelentős kedvezményt biztosít azon ügyfelei számára, akik biztosítási ügyek intézést elektronikusan végzik. Itt természetesen megadva mobilszámukat és e-mail címüket.

További kedvezményeket biztosít azoknak, akik balesetmentesen vezetnek, vidéken élőknek és természetesen üazon ügyfeleikenk, akik hűségesek hozzájuk. Az Aegon Biztosító nem vesz részt továbbra sem az árversenyben, ők inkább a szolgáltatásokkal szeretnének az előtérbe kerülni.

Vissza