Az Aegon biztosító E-szolgáltatása
Az Aegon Biztosító a szolgáltatásai magasabb színvonalát tette első számú kitűzésének a jövőben. A KGFB-hez és a CASCO-hoz különböző kiegészítő és többlet szolgáltatást nyújt, így az ügyfelek nagyobb biztonságban érezhetik magukat.
A biztosító minden ügyfelének ingyen adja a mobiltelefonos szolgáltatását. Ez a csomag az autósokat segíti leginkább. Az elektronikus szolgáltatás a legnépszerűbb az Aegonnál és a jövőben ezt a szolgáltatását szeretné a legjobban fejleszteni. Az ügyfelek nagy kedvezményben részesülnek, ha a szolgáltatással kapcsolatos ügyeket, levelezéseket elektronikusan végzik.
Az első felmérések azt mutatják, hogy a biztosítók bevétele a kötelező biztosításból 13%-al fog esni. A biztosítók viszont jelentős kiadásokkal néztek szembe. 10 év alatt 2,8-ról 3,6 millióa emelkedett az autók száma hazánkban. Azok a biztosítók, akik eddig a kampányok nagy nyertesei voltak, most biztos vesztesek.
Az Aegon Biztosító továbbra sem száll be az árversenybe, ahogy ezt tavaly is tette. Kiemelt célcsoportokat céloz meg pontos és átlátható díjrendszerével. A 2012-es évre olyan szolgáltatást vezetett be az ügyfelek számára, amely egyedülálló országunkban. Ezzel olyan kockázatokat védhetnek ki az ügyfelek, melyeket eddig csak a CASCO-val együtt tehették.
A díjkalkulátorokban nehezen megjeleníthető szolgáltatások a közlekedésben nyújthatnak segítséget. Ilyen az asszisztencia szolgáltatás, melyet műszaki meghibásodás következtében vehetnek igénybe az autósok vagy autómkentő hívásakor. Ha viszont javításra kerül a sor, akkor csere autót biztosítanak az ügyfél számára.
A következő szolgáltatás az Aegon-Angyal, mely mobilra letölhető alkalmazás és ingyenes minden ügyfél számára. Így a segítségével elkerülhetők a dugók vagy éppen segít a legközelebbi parkolóházat megtalálni. De ha bajba került az autós, bármikor hívhat segítséget is.
A tarifák mellett az Aegon meghirdette az E-Posta szolgáltatását is. Ezzel az ügyfelek kényelme kerül előtérbe. Nem csak környezetkímélő, hanem gyors és kényelmes is. Azon ügyfelek akik vállalják, hogy elektronikusan intézik a biztosításokkal kapcsolatos ügyeket, nem csak kedvezményben részesülnek, hanem többletszolgáltatásban is részesülnek.
A további kedvezmények is megmaradnak az Aegonnál, mint a társas kedvezmény, kampány kedvezmény, balesetmentes vezetésért járó kedvezmény, stb...
Vissza