A KGFB kampányban a kedvezmények fontos szerepet játszottak
A novemberi kötelező biztosítás kampányban a különféle kedvezményeknek komoly szerepük volt. Az elsőszámú kedvezmény az évfordulóra váltóké volt, majd a bónusz, az e-mail, és a gyermekkedvezmény volt. A bevezetett Központi Kártörténeti Nyílvántartó Rendszerben még vannak hibák, de nem nagy mennyiségben.
Amikor a biztosító nem tudja beazonosítani az ügyél kártörténetét, akkor levélben történő megkeresésben kérik, hogy a korábbi biztosítójával pontosíttassa a rendszerben az adatokat, mert arra csak ő jogosult.
A Posta Biztosító évek óta, nem nagy számban ugyan, de stabilan több ügyfelet szerez, mint amennyit veszít. A 2012-es kötelező biztosítás kampányban 125 ezer új szerződést kötött. Az állományuk az év végén megközelítette a 240 ezret.
Vissza