A KGFB kampány nem díj, hanem szolgáltatási verseny lesz


A kötelező biztosítások rendkívül alacsony szintje miatt olyan helyzet alakult, ki, hogy az ügyfeleknek adott pár ezer forintos kedvezmény már nem elegendő arra, hogy biztosító váltásra sarkalja őket. Így az ügyfelek már a mögöttes tartalomra helyezik a hangsúlyt, mit a díjat kínáló biztosító megbízhatósága.

Ma már csak a díj nagysága, mint szempont, elenyésző mértékben van jelen az embereknél, csak minden nyolcadik autós nyilatkozik úgy, hogy csak a KGFB díj számít. Sokkal fontasabb lett például a kötelező biztosítás kalkulátor, a kárügyintézés és az ügyfélszolgálat minősége. A díj alapú kötelező egyre inkább a szolgáltatás alapú piaccá válik, más termékekhez hasonlóan.

A 2013-as kötelező kampány során a biztosítók is egyre inkább a kiegészítő termékekre és szolgáltatásokra helyezik a hangsúlyt, amelyben a kármentés lesz a főszereplő. Az autósok negyede rendelkezik valamilyen CASCO biztosítás szerződéssel, így a biztosítóknak van mit keresni ezen a területen, az autósoknak pedig érdemes lesz körbenézni, valamilyen csökkentett kockázatú CASCO után.

Vissza