A 2012-es KGFB kampányról
Egyenlőre a kötelező biztosítás kampány csendesen indult, viszont egyre több téves információ jut napvilágra, melyek megtévesztik az autósokat. Ebből a csendes kampánykezdésből nem lehet kiindulni és következtetéseket levonni, ugyanis két évvel ezelőtti kampány, mely rekordott döntött a kötésszámokkal, ugyanilyen csendesen indult.
- Ez a kampány több évre döntheti el, hogy az ügyfél melyik biztosítónál marad. Az ügyfelek természetesen ráérnek és bármely évben köthetnek biztosítást és válthatnak.
- A kedvezmények és kapcsolt biztosítások minden kötelező biztosítás kalkulátor rendszerben kiválaszthatók. Ezt a bonyolult kedvezményes rendszert lehetetlen egy online tarifarendszerbe beleprogramozni.
- Az internetes alkuszok olcsóbb KGFB tarifákat kínálnak, mint az alkuszi ügyfélszolgálatok. A biztosítók meghirdetett tarifáin alapul az alkuszok által kínált számítások.
- A bonus-malus besorolások átvezetése az idén sokkal könnyebb, mint eddig. Ez nyílvánvaló lenne, mert most már egy elektronikus központi kárnyilvántatási rendszerből dolgoznak a biztosítók, viszont egységes ügyfélazonosító híján az adatfeltöltés és az adok kivétele nagyon sok nehézséget okoz.