Paradigmaváltás kell a biztosítókhoz fűződő viszonyunkban
A magyarok gondolkodása igen eltér a biztosítókról, az európai átlaghoz képest. Az ING Biztosító magyarországi anyavállalata felmérést készített, ami azt mutatta, hogy az ügyfelek 40%-a elkerülő.
Ők az olyan szolgáltatást, mely komplexebb összeállításban van kínálva, már nem veszik igénybe. Ez azt jelenti, hogy a biztosító szakmában paradigmaváltás szükségeltetik!
A magyarok számára a legfontosabb egy biztosító választásakor, hogy következetes teljesítménye legyen és hosszú időre szóljon.
Az ING Magyarország mellett még Csehországot, Hollandiát, Indiát, Dél Koreát, Lengyelországot, Mexikót, Romániát és az Egyesült Államokat kérdezték meg a biztosítás váltás szempontjairól. A legfontosabb szinte mindenki számára a megbízhatóság, egyszerűség, az ismertség és persze a színvonal.
Arra, hogy hogyan látják a pénzügyi jövőt, arra a magyarok érzelmeiktől függően válaszoltak, mint a globális átlag. De minden országban a válaszok 50%-a az aggodalomról szólt. A magyarok igen nagy része a kétségbe esést is megjelölte válaszként. Emiatt a negatív hozzá állás miatt a magyarok igen nagy része nem is lép a pénzügyi piacra. 40% nem is bízik a biztosítókban. 20% az aki nem bízik magában, de biztosítójába igen.
Tehát a pénzügyi szektornak igazán meg kell erősödnie ahhoz, hogy bizalmat szavazzanak neki az emberek. Viszont már dolgoznak rajta, hogy az ügyfélkapcsolatban változásokat hozzanak létre.
Vissza