A biztosítók az ügyfelek megtartására törekednek


Az Aegon Biztosító minden szektorában az ügyfelek megtartását tűzte ki célul. Így a kötelező biztosítás piacán is. Az idei évben mintegy fél millió gépjármű tulajdonos vált majd biztosítót.

A kampány időszakában átlagosan 1-2 ezer Ft-ot lehet spórolni.

Az Aegon Biztosítónál elmondták, hogy több réteget akarnak különféle kedvezményekkel megcélozni. Már eddig is kedvezményben részesültek a kisgyermekes családok, most viszont a pénzügyi szektorban dolgozókat és a biztosításokat értékesítőket célozzák meg.

Az Aegon Biztosító a kötelező tarifa meghirdetésekor arra törekedett és úgy is alakították ki, hogy a meglévő állományukat megtartsák. Például a náluk szerződésben lévő ügyfél, aki kármentesen vezetett, annak csökkentik a kötelező díjait.

CASCO biztosítás kedvezményt is útjára bocsátanak, még akkor is, ha az ügyfél nem náluk szerződött.

Nagyon fontos, hogy az ügyfelek figyelmét felhívjuk, hogy érdemes körülnézni a biztosítók között, mielőtt bármilyen biztosítást is kötünk. Vegyük figyelembe a biztosító pénzügyi helyzetét, szolgáltatásait, hogy azok megfelelőek-e.

Az Aegon Biztosító mintegy 285 ezer szerződött ügyféllel rendelkezik és az idei kampány során 50-100 ezres növekedést várnak.

Az Aegon Biztosító pedig 8000-es szerződő ügyfelet vár, pedig most alakult. Nagyon sok kedvezménnyel kecsegteti ügyfeleit és még kötelező biztosítást sem kel kötni hozzá. Például, aki nem rendelkezik október 30 és december 31. között lakásbiztosítással, az Aegon Biztosító 1 Ft-ért köthet egyet. Ehhez 50 ezer Ft-os önrészt kell elfogadni és 3 éves szerződést. Ezalatt az időszak alatt 25-30 ezer Ft takarítható meg.

Vissza